Nu lua niminic in serios. Caragiale avea dreptate. Numai prostul e serios. Sunt versurile unui individ atat de singur incat nici macar cu el nu mai e, dar care se amuza. Teribil monser.

Exista creiere doar pentru pane.

(blogui-m-as si n-am cui). Mofturi!

vineri, 1 februarie 2008

O lumina

Lumina apei exista pentru ca
cerul exista ca sa o lumineze
pentru ca el este luminat
ca sa existe, pentru ca
tu esti
ca ele... sa fie
macar o data
luminate
cuiva.


Acolo...

Am fost acolo
atunci cand am stiut...
atunci cand ceea ce am stiut
nu am putut spune nimanui
pentru ca nu aveam cuvant
nici gand
atunci cand, pentru prima oara, am plans
cu altceva
decat cu lacrimi.


A clipi

Secundele nu exista.
Sunt doar o inventie a omului-timp
care a sperat ca numaratoarea se va opri
ca va putea macar o data sa spuna:
Opreste-te clipa.
Dar timpul s-a razbunat
si secundele nu au vrut sa-i recunoasca
nicio clipa
vreo clipa.

Niciun comentariu: